piątek, 8 marca 2013

WRACAM! ;)



Po kilku miesięcznej przerwie postanowiłam w końcu reaktywować mojego bloga. Jakiś czas to trwało a wszystkiemu jest winna jesienno- zimowa chandra, której nie dawałam się z całej siły ale nie potrafiłam się zebrać na coś ambitnego i pisać postów. 

W ciągu najbliższych 2 miesięcy postaram się dokonać zmian graficznych na blogu, zaczynając od zdjęcia tytułowego, mam już pomysł, czekam tylko na pierwsze wiosenne dary natury;)

Co w między czasie się działo? 
Otóż przetestowałam sporo produktów, więc będzie dużo recenzji. Szampony, odżywki, kuracje itp od najniższych do najwyższych półek.
W listopadzie udało mi się wygrać rozdanie na blogu u Anek beuty co było dla mnie ogromną niespodzianką. Nagrodą były zakupy w sklepie internetowym Nocaka.pl na kwotę 50 zł. Kupiłam za to kilka fajnych rzeczy: 



  • Maskarę Max Factor 2000 Calorie (jest świetna),
  • Korektor rozświetlający Revlon Age Defying, który sprezentowałam mamie.
  • Revitale plastry przeciw wągrom,
  • I to czego byłam bardzo ciekawa, czyli jedwab do włosów CHI, który wiele dziewczyn na blogach zachwalało i którego recenzja już wkrótce:)


W grudniu dobiegła również końca kolejna edycja Maybelline New York. Miałam szczęście znaleźć się wśród  wyróżnionych i nagrodzonych dziewczyn, a także poznać je osobiście na Brunch'u, który odbył się 23 lutego 2013 roku w Warszawskiej restauracji Qchnia Artystyczna. Oto kilka fotek z naszego bardzo udanego spotkania:)










Także dzieje się, z czego się bardzo cieszę. Niedługo nowe recenzje i może uda mi się trochę nadrobić wasze blogi:)

Tymczasem, wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet! ;*


2 komentarze:

  1. SUPER! gratuluję spotkania! Ja na MNY nie zaglądałam już od pół roku, bo słyszałam, że tam się dziewczyny ostro kłóciły przed rozwiązaniem edycji i jakoś mnie tam przez to nie ciągnęło... ;) No ale zastanawiam się nad powrotem, tylko nie wiem, czy jeszcze ktoś ze "starej gwardii" tam zagląda, czy też już same nowe twarze... ;)

    Powodzenia w zmianie wyglądu bloga :)

    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  2. Było sporo spięć ale to chyba norma przed końcem edycji, na szczęście wszystko dobrze się skończyło i teraz czekamy na nową edycję i odsłonę stronki:)

    OdpowiedzUsuń