środa, 11 września 2013

Nawilżająca pomadka w kredce Astor (Soft Sensation Lipcolor Butter)- opinia.

Witajcie po przerwie:)
Chcę Wam przedstawić niezwykły mały kosmetyk marki Astor, którego stałam się posiadaczką:)

Soft Sensation Lipcolor Butter to pomadka w kredce która nawilża, nabłyszcza
i nadaje delikatny kolor.
Odcień Burnt Rose (009)



Według mnie jest to kosmetyk godny uwagi, ale zamiast pomadka kolorowa, idealnie by się spisał jako pomadka nawilżająca. 

Efekt w sztucznym świetle (zdjęcie z fleszem):
 
a tu w naturalnym świetle (bez flesza):

W naturalnym świetle jest ledwo widoczna, więc idealna dla kobiet ceniących sobie naturalne wykończenie makijażu. Co prawda jest to też najjaśniejszy odcień z całej gamy kolorów.

Opakowanie fajne, tylko trzeba uważać żeby przy zatykaniu skuwką nie naruszyć pomadki. Bardzo precyzyjnie się rozprowadza, wygodna w użyciu.
Nabłyszczenie jest ładne, takie nie obklejone usta czymś tłustym a raczej efekt mokrych ust, bardzo estetyczne refleksy bez drobinek brokatu co jest dla mnie dużym plusem.
Nawilżenie jest najlepsze ze wszystkiego co obiecuje producent. Usta są przyjemnie aksamitne i nie sklejone jak po niektórych błyszczykach. Efekt nawilżenia trwa nawet kilka godzin, podczas gdy kolor już dawno się ulotnił.  Dobre rozwiązanie dla kobiet z suchymi ustami.
Trwałość jest słabiutka, pomadka przegrywa od razu z piciem i jedzeniem, a bez tego wytrzymuje max 2 godziny. Nie dość że kolor jest słabiutki to jeszcze szybko schodzi. Za tę cenę i od tak renomowanej marki oczekiwała bym jednak większej trwałości.


Cena: 25 zł.

4 komentarze:

  1. ja dziś dostałam awizo - więc jutro przejde się na pocztę i ją odbiorę!

    OdpowiedzUsuń
  2. One kojarzyły mi się z taskim mazidełkiem dla nastolatek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. no no wydaje się fajna, na pewno lepsza niż pomadka we flamastrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, w takim razie to nawilżenie mnie przekonuje. Mam ogromny problem ze spierzchającymi się wargami... Może ta pomadka mi pomoże.
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń