sobota, 25 maja 2013

L'OREAL Nutri-Gold krem na dzień- opinia

Dzisiaj mam dla was opinię kremu który miał swoją premierę już kilka miesięcy temu i może ktoś zastanawia się nad jego użyciem, więc zapraszam do przeczytania mojej opinii.

Opis producenta:

Nutri-Gold to nawilżająca terapia odżywcza, dająca uczucie luksusu od pierwszej chwili po użyciu. Jej sekretem jest luksusowy koktajl cennych składników:

- Miodowy eliksir, by natychmiastowo i intensywnie odżywić skórę;
- Nawilżająco- regenerujące połączenie witamin z grupy B oraz lipidów, by zapewnić skórze uczucie komfortu;
- Kompleks wapniowy, by wzmocnić barierę ochronną skóry.

TAK WYGLĄDAŁ GDY GO KUPIŁAM




Krem prezentuje się świetnie, opakowanie ładne i wygodne w użyciu, wolę odkręcane słoiczki niż kremy w tubce chociaż są mniej higieniczne bo zostawiamy w nich bakterie z naszej skóry podczas nabierania kremu.


 PO UŻYCIU ZOSTAŁO GO TYLE



 NIE ZUŻYŁAM GO W CAŁOŚCI  I JUŻ PISZĘ DLACZEGO

Moja opinia:

Ten krem to mój zawód roku!
Dostałam w sklepie jego próbki i byłam zachwycona ich działaniem, nawilżał, twarz była gładka i wszystkie inne cuda które obiecywał producent. Nie od dziś wiadomo, że próbki w jakiś magiczny sposób są zawsze o niebo lepsze od faktycznego produku ale to w końcu L'oreal, marka którą zawsze bardzo lubiłam i do której mam sentyment.
Urzeczona wspaniałościami kremu z próbek, kupiłam całe opakowanie na dzień i zaczęłam stosowanie.
Zapach od razu wydał mi się zbyt intensywny jak na krem do twarzy. Nie czułam komfortu na twarzy po jego użyciu, a raczej coś jakby próbował wgryźć mi się w skórę.
Po niecałym tygodniu dostałam wyprysków na twarzy, małych czerwonych swędzących krostek na linii żuchwy. Odstawiłam krem i udało mi się je zaleczyć. Po jakimś czasie znowu zaczęłam stosowanie i krostki powróciły. 
Więcej go nie używałam i zostało tyle, ile widzicie na zdjęciu powyżej.
Jedyne co mi się w nim podobało to konsystencja, dość zbita, gęsta i dobrze rozprowadzająca się po twarzy.


Skład ma baaaardzo bogaty, m.in. alkohol i paraben

Nie jest to dobry krem dla skóry wrażliwej. Może suchej i nie wrażliwej ale ja będę go omijać szerokim łukiem.

Cena : 37 zł.


5 komentarzy:

  1. Ja na początku byłam zawiedziona, ale po jakimś czasie wróciłam do niego i zaczął zdziałać cuda. Woda tutaj mi nie służy mocno wysusza, a tylko ten krem sobie z tym radził. Żałuję że nie mogę go kupić, nie mam dostępu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm używam go już jakiś czas na zmiane z mężem i przyznam,że zdarzyło mi się wlaśnie na lini żuchwy zaopserwować krostki o jakich piszesz ale jakoś ich nie skojarzyłam z tym kreme,muszę dokładnie poobserwować czy to właśnie po nim mi wychodzą..

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam go o.O i wciąż się przekonuję, że drogie nie znaczy dobre...

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaa , a opis producenta tak świetny, ale cena już nie tak świetna i jak wypryski po nim, to też nie dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń