czwartek, 6 czerwca 2013

Toni & Guy przesyłka

Dzisiaj rano listonosz mnie uradował, przynosząc mi paczkę kosmetyków Toni & Guy wygraną na Wizaż.pl :)


Zestaw zawiera:
  • Suchy szampon
  • lakier Extreme Hold Hairspray
  • żel w sprayu do utrwalania loków
  • modelujący, utrwalający i nabłyszczający żel (klej) do włosów dla mężczyzn
  • serum do włosów Serum Drops, wygładzające, nabłyszczające oraz zapobiegające elektryzowaniu się i puszeniu włosów.

Wcześniej miałam okazję używać ich kosmetyków o których pisałam tu (odżywka) i tu (sól do modelowania)


Z tego zestawu szczególnie jestem ciekawa serum, czy faktycznie nabłyszcza i wygładza tak świetnie że warto było by zapłacić 39 zł w Rossmanie (bo tylko tam są dostępne, no z wyjątkiem internetu), i sprayu do loków, może pokuszę się o jakąś 'zakręconą' fryzurę żeby sprawdzić jego działanie;) bo do tej pory utrzymać moje loki na dłużej niż kilka godzin dały radę 2 dni u fryzjera i noc w wałkach między nimi czego nienawidzę.
Tak więc zacznę od serum i oczywiście podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami:)

A wy działanie którego z tych kosmetyków chcieli byście poznać?

6 komentarzy:

  1. no wspaniały zestaw :) gratuluje wygranej, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem ciekawa tego serum :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, super nagroda! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sol/Monique

    PS. Polecam mały PODWÓJNY KONKURS u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna nagroda, gratulacje, wszystko interesujące;D

    OdpowiedzUsuń