środa, 17 października 2012

Toni & Guy, sól morska do stylizacji włosów Casual- moje efekty

Toni & Guy po raz drugi. Przy recenzji odżywki do włosów Toni & Guy (klik) obiecałam wam pokazać co potrafi sól morska z serii Casual przeznaczona do stylizacji włosów. I oto jest:)



Jeśli szukasz sposobu jak roztrzepać sobie włosy za 30 zł to jest to coś dla ciebie;P
Oto co pisze producent: Sól morska w sprayu podkreśla naturalny charakter włosów. Daje efekt artystycznego nieładu na głowie.
Sposób użycia: Równomiernie spryskaj wilgotne bądź suche włosy, susz delikatnie ugniatając włosy dla uzyskania luźnego bałaganu.

Jeśli chodzi o sposób użycia to go trochę urozmaiciłam.

Umyłam głowę wieczorem i kiedy włosy przeschły zawiązałam je na noc w kok na czubku głowy.





Nie lubię wałków i rzadko się w nie bawię, poza tym nie chciałam loków a trochę wspomóc efekt artystycznego nieładu:) 

Na drugi dzień rano rozpuściłam włosy i spryskałam je równomiernie, jak w instrukcji, ale nie zbyt obficie, tylko je zwilżyłam. Suszyłam suszarką z ciepłym nawiewem ugniatając włosy. Potem je tylko ułożyłam nie rozczesując.
Nawet podoba mi się co wyszło, rzeczywiście taki artystyczny nieład. Oto efekt.





Jest to fajny kosmetyk, ale myślę że lepsze efekty by dał na falowanych włosach. Nie jest to też rzecz do użytku codziennego bo z racji że zawiera sól niszczy włosy, ale na wyjścia sprawdzi się świetnie.  Nie skleja też włosów tak jak lakier, przeczesywałam włosy kilka razy palcami i nie stawiały dużego oporu.
Osobiście polecam:)

Cena: 30 zł.




5 komentarzy:

  1. przy moich falowanych włosach fajnie to podkreśla ;) za jakiś czas też zrecenzuje ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobiłam sobie sama wodę solną , ale średnio to działa , ponieważ nie suszę włosów suszarką , tylko spryskuję , ugniatam , pozostawiam do wyschnięcia i w międzyczasie również ugniatam , wychodzą takie pogniecione , mimo , że normalnie mam lekko falowane ; )
    również obserwujemy i zapraszamy na przyszłość : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to szkoda włosów na używanie na co dzień, a na wyjścia jednak wolę jakieś lekkie loki, czy fale. Chociaż wizualnie efekt jest ciekawy po soli.

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, taki nieład to ja mam na co dzień, bez soli. mogę Ci trochę pożyczyć tego nieładu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety taki nieład muszę wypracować bo na co dzień mam mało puszyste włosy, ponieważ są cienkie i proste..

      Usuń