wtorek, 15 października 2013

Astor Soft Sensation Lip Color Butter- zestawienie kolorów

Dzisiaj obiecane zestawienie wszystkich kolorów nawilżających pomadek od Astor Soft Sensation. Zajęło mi kilka dni próbowanie przedstawienia ich w jak najlepszym świetle- dosłownie i w przenośni;)



 Wszystkie zdjęcia robione w naturalnym świetle bez obróbki!
Kolory są bardzo ładne i niektóre bardzo wyraziste, lecz mam wrażenie że się powtarzają. Na przykład 011 Feeling Feline, 012 Unguilty Pleasure i 013 Magic Magenta są do siebie łudząco podobne, chociaż pod różnymi kątami, przy różnym świetle, próbowałam uzyskać różny efekt nasycenia kolorem ale nic z tego, one są po prostu niemal takie same. To samo 003Carmel Envy i 002 Loved Up.

Trwałość jest ok choć rewelacji nie ma- max 2 godziny koloru, za to nawilżenie trwa dłużej przynajmniej o godzinę oczywiście pod warunkiem że nie jemy ani nie pijemy.
Świetny kosmetyk na zimę łączący delikatny kolor i nawilżenie.
Polecam!

Mój ulubiony odcień to 008 Hug Me. 
A Wam które się najbardziej podobają, może któryś dorzucę do zbliżającego się rozdania;)

Cena: 25 zł.

6 komentarzy:

  1. Hug Me i Feeling Feline najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam pisać, że 008 najbardziej Ci pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się Feeling feline.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam feeling feline oraz hug me, najbardziej lubie hug me :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się najbardziej podoba 3 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolory bardzo twarzowe, mnie najbardziej podobają się te w odcieniu różu:)

    OdpowiedzUsuń