środa, 5 marca 2014

Zauroczenie warkoczami:)

Ostatnio moją nową miłością są warkocze, wszelkie! 
Zainspirowałam się kanałem na You Tube a konkretnie tym filmikiem:
dziewczyna robi naprawdę bardzo fajne rzeczy z włosami. 
Ponieważ na sobie tego wypróbować nie mogłam bo po prostu bym nie umiała, moją ofiarą padła siostra ;>
 Na jej włosach chciałam wypróbować niektóre plecionki. Efekt był następujący.

Wężyk 
 

Koszyczek dookoła głowy



Siostra ma czarne włosy więc nie ma kontrastu i tak tego nie widać jak na blond włosach z odrostami.
Takie fryzury są wygodne i bardzo ładnie wyglądają. Jeszcze nie mam takiej wprawy, ale jak na pierwsze próby, myślę, że nie wyszło najgorzej;) 
Na pewno jeszcze popracuję nad techniką i stworzę coś godnego pokazania;)

Co myślicie o takich fryzurach, podobają się wam?

2 komentarze:

  1. Super. Chciałabym umieć zrobić sama sobie coś takiego. Muszę sobie wykombinować fryzurę na wesele siostry, bo nie stać mnie na fryzjera, więc filmiki będą pomocne. Fajnie, że dałaś link! :)
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzury z warkoczyków są super ;)

    OdpowiedzUsuń