poniedziałek, 24 września 2012

Demotywatory o włosach

Mam dla was coś nowego, innego niż dotychczas. 
Znalazłam wśród demotów 14 najlepszych (moim zdaniem) prawd na temat włosów:) Lubie je bo zawsze humorystycznie lub całkiem poważnie ale w inteligentny sposób  mówią o codziennych rzeczach, tych prostych i tych skomplikowanych. Jak tak je nieraz przeglądam to robi mi się lżej bo widzę że wiele problemów które mnie często nurtują są typowymi rozterkami wielu ludzi.
Miłego oglądania:)

 1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.
 11.
12.
 13.
14.


Nie w iem czy wszystkie napisy dobrze widzicie ale mam nadzieję że są przynajmniej czytelne, kilka bardziej powiększyłam.
I co myślicie? Prawdziwe??
Które podobają wam się najbardziej?:)

1 komentarz:

  1. mi się najbardziej podoba demotywator na temat blondynek, czyli ten przedostatni ;)

    OdpowiedzUsuń