środa, 8 stycznia 2014

Affinimat od Maybelline New York- opinia.

Kolejny podkład z rodziny Affi jaki wydała na rynek marka Maybelline New York.
Po Affinitone Mineral, Affinitone24 i Affinitone HD, przyszedł czas na matowe i naturalne wykończenie makijażu z AffiniMAT!

Opakowanie:  nieduże, ładne. Mieści 30 ml. niezłego produktu. Podkład jest wyciskany, dość wygodny w użyciu, zakręcany. Gwarancję nienaruszenia produktu daje nam mała aluminiowa nalepka pod korkiem, więc mamy pewność że żaden klient przed nami w sklepie go nie testował.


Zapach: Jest okropny, spirytusowy. Na szczęście po nałożeniu na twarz się ulatnia. 

Kolorystyka: Mam chyba najciemniejszy z kolorów- Dark Beige, mimo to stapia się z moją cerą i nie widać by był za ciemny, a cerę mam raczej jasną, szczególnie zimą, tak więc kolory są dość jasne, naturalne. Całą paleta kolorów znajdziecie  TU.


Konsystencja: Nie jest gęsty, raczej płynny ale też nie wylewa się z tubki, nie miałam problemu z aplikacją.

Działanie: Podkład przeznaczony jest do cery mieszanej, ja mam niestety cerę suchą, więc bez pilingu i dobrego nawilżenia niestety widać zadarte suche skórki. Faktycznie efekt matu jest i trwa długo, ale jeszcze raz podkreślam że ma cerę suchą i nie duży problem ze świecącą się skórą.
Nie tworzy efektu maski.

Podsumowanie: Odradzam osobom z suchą cerą. Zawartość alkoholu, którą czuć od pierwszej styczności z produktem, może dodatkowo wysuszyć skórę. Natomiast osoby z cerą mieszaną, normalną lub tłustą mogą się pokusić o sprawdzenie działania AffiniMAT na własnej skórze, bo może okazać się nie lada gratką.

Cena: 25 zł.

4 komentarze:

  1. o, nawet o nim jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to dla mnie nie będzie dobry, ze względu na wysuszanie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też by się nie sprawdził skoro wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam z tej serii w buteleczce i to mój ideał, ale widocznie ma lepszy skład.. Szkoda, że ten się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń