poniedziałek, 2 lutego 2015

L'oreal Olejek- Olejkowy rytuał Nutri- Gold

Ostatnie nowości firmy L'oreal, czyli olejkowy rytuał z serii Nutri- Gold i odżywczy krem z tej samej serii mam szczęście testować dzięki Wizażowi:)
Na pierwszy rzut mam dla Was olejek, ponieważ stał się moim ulubieńcem:)


OPIS PRODUCENTA

Niezwykła moc 8 Regenerujących Olejków.
Laboratoria L'oreal Paris wyselekcjonowały 8 Regenerujących Olejków (róża, pomarańcza lawenda, geranium, jaśmin, majeranek, rozmaryn, marakuja), znanych ze swych właściwości przeciwutleniających i przywracających skórze witalność, by w połączeniu z odżywczym olejkiem z jojoby podarować Twojej skórze nowy, wyrafinowany wymiar pilęgnacji.
Olejek do Twarzy Nutri-Gold Olejkowy Rytuał odżywia i nawilża suchą skórę, przywracając jej witalność i zdrowy wygląd. Jego aromatyczny zapach daje uczucie zmysłowej przyjemności i doskonale odpręża. 
Widoczne rezultaty: Skóra odżywiona, promienna, jak odmieniona.
Natychmiast po użyciu olejku, skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i rozświetlona. Z każdą kolejną kroplą skóra odzyskuje zdrowy wygląd i blask.
Dzień po dniu skóra jest bardziej wygładzona, wypoczęta i odzyskuje witalność.
SUCHY OLEJEK DO TWARZY
Delikatna, sucha konsystencja natychmiast wnika w skórę, nie pozostawiając na niej tłustej warstwy i zapewniając jej niezwykły komfort.

OPAKOWANIE

Pięknie wyglądające opakowanie z równie zachęcająco wyglądającą  zawartością.
Kosmetyk wygodny w aplikacji dzięki pipetce połączonej z korkiem, aplikujemy dokładnie tyle ile chcemy, a żeby rozprowadzić odpowiednią ilość po twarzy wystarczy 4-5 kropli.


SKŁAD

Skład mnie pozytywnie zaskoczył, spodziewałam się barwników, licznych konserwantów, szczególnie przy tak wielu składnikach a tu nie. Skład to szereg olejków i wyciągów.
Jedynie nie lubię perfum w składzie, bo mogą uczulać i często jest ich dużo, szczególnie w produktach L'oreal, ale tutaj w ogóle mi to nie przeszkadza, zapach jest ładny i nie drażni.

DZIAŁANIE

Zacznę od razu od tego, że mogę go z czystym sumieniem polecić, szczególnie do cery suchej, odżywia, nawilża, nadaje się w połączeniu z kremem co jest zalecane przy cerze bardzo suchej.
Używam go od 2 tygodni i nie zauważyłam efektów ubocznych, na co zwracałam dużą uwagę, bo kiedyś miałam niemiłe doświadczenie z kremem L'oreal też z serii Nutri Gold o którym pisałam TU.

Ten olejkowy rytuał można z dumą postawić na łazienkowej półce i sięgać po niego nie tylko w pielęgnacji cery ale całego ciała, w miejscach, gdzie mamy problem z suchą skórą.
Ja tak robię i muszę powiedzieć że wydajność też jest na plus, więc opłaca się.

Cena: 35 zł. za 30 ml

1 komentarz:

  1. oglądałam go w Rossmanie spodobał mi sie widzę że innym sie sprawdza więc może go kupię:)

    OdpowiedzUsuń