środa, 3 października 2012

REVALID tonik- opinia

Kolejny produkt marki REVALID- która mimo wszystko urzekła moje serce. O delikatnym działaniu szamponu i odżywki pisałam wam w poprzednim poście a dzisiaj będzie o toniku do włosów z tej samej serii.


Opakowani zawiera 20 kapsułek (na zdjęciu jest 10) po 5 ml. 
To jak stosować kapsułki zależy od stanu naszej skóry głowy i włosów. Jeśli są w bardzo złym stanie, stosować 2x na dobę, rano i wieczorem. Przy mniejszych potrzebach regeneracyjnych stosować regularnie 4-5 razy w tygodniu.

OPIS PRODUCENTA: Przeznaczony do użytku zewnętrznego tonik do włosów REVALID zawiera energetyzującą formułę z kofeiną oraz inne czynne substancje (pantenol, białka pszenicy, wyciąg z owsa i pochodne aminokwasów), które przeciwdziałają procesowi starzenia się mieszka włosowego zapobiegają wypadaniu włosów oraz pobudzają ich wzrost.
Jak działa Revalid tonik:
  1. Delikatne wmasownie toniku stymuluje krążenie krwi.
  2. Tonik zawiera kofeinę, która ma pozytywny wpływ na witalność cebulek włosów.
  3. Tonik wzmacnia słabe włosy, zapobiega ich niszczeniu i ułatwia rozczesywanie.
  4. Pantenol działa łagodząco na skórę. 
 MOJA OPINIA: Jest to bardzo przyjemny w stosowaniu produkt, naprawdę zdobył moje serce jednak drugi raz go nie użyję a dlaczego powiem za chwilę.
Stosowałam go po każdym myciu włosów czyli co drugi dzień. Włosy po stosowaniu toniku były bardzo ładnie błyszczące i faktycznie mniej wypadały. Były gładkie i miłe w dotyku.
Jedną wadą która zadecydowała o tym że go już nie kupię jest to, że posiada alkohol i to w takim stężeniu że po otwarciu fiolki miałam wrażenie że wącham perfumowany spirytus. Niestety podrażnił moją skórę głowy w miejscu gdzie miałam kiedyś problem z łupieżem (w miejscu gdzie kończy się czoło a zaczynają włosy), zaleczyłam go ale po toniku znowu się to odnowiło. Mam skórę skłonną do przesuszania i toniki czy inne produkty z alkoholem, zwłaszcza w takim stężeniu nie są dla mnie dobre..


Podsumowując, polecam go gorąco dla osób z przetłuszczającymi się włosami i które nie mają skłonności do łupieżu suchego.
Jeszcze jedno, UWAGA przy odłamywaniu fiolki, są szklane i przy otwieraniu jednej zrobiłam sobie brzydkie kuku w paluszek, ale żyję i mam się dobrze:)

Cena: 45 zł.


4 komentarze:

  1. spoko produkt tylko nie doszukalam sie ceny tego cuda ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog, bo produkty ciekawe i nie oklepane na setkach innych blogów :)
    dopisuj proszę ceny, to ułatwi selekcję moich zakupoholicznych planów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam dziewczyny, poprawiłam i cena już widnieje:)

    OdpowiedzUsuń