środa, 17 kwietnia 2013

Revitacell terapia do włosów- opinia

Revitacell hair therapy, miałam okazję testować kilka miesięcy temu i jest to jeden z tych kosmetyków które zawsze znajdą miejsce u mnie w łazience.


OPIS PRODUCENTA:
Stem Cells Hair Therapy Revitacell to przełomowa kuracja dermokosmetyczna, która pobudza naturalne procesy regeneracyjne zachodzące w cebulkach włosów i skórze głowy. Opracowana przez polskich naukowców w laboratoriach biotechnologicznych. 
Zawiera innowacyjny składnik NHAC Biocervin MIC-1, który:
  • odżywia i wzmacnia cebulki włosów
  • przeciwdziała wypadaniu włosów
  • pobudza wzrost nowych włosów

NHAC Biocervin MIC-1 to składnik kuracji pozyskany dzięki przełomowemu odkryciu naukowemu - opatentowanej linii komórek macierzystych MIC-1. Jego aktywne składniki białkowe docierają do cebulek oraz komórek macierzystych włosów, hamując wypadanie i inicjując wzrost nowych włosów. Ponadto formuła kuracji wzbogacona jest w witaminę B5, która wspiera proces odbudowy włosów oraz dodatkowo je nawilża i wygładza.

SPOSÓB UŻYCIA:
Preparat stosować bezpośrednio po umyciu na wilgotne włosy. Zawartość ampułki wmasować w skórę głowy i rozczesać włosy. Pozostawić na minimum pół godziny (w celu zwiększenia efektu można pozostawić na całą noc/dzień). Nie wymaga spłukiwania. Stosować nie rzadziej niż co drugi dzień. Dla podtrzymania efektu kurację należy okresowo powtarzać.


SKŁAD: 
Aqua (woda), NHAC Biocervin MIC-1 (komórki macierzyste z poroża jelenia), Cetearyl olivate (emolient konsystencjotwórczy, bezpieczny), Sorbitan olivate (również emolient konsystencjotwórczy), Squalane (emolient tłusty) D-panthenol (prowitamina B5, działa przeciwzapalnie na skórę, nawilża i przyspiesza regenerację naskórka) Behentrimonium chloride (konserwuje, odżywia, wygładza, w stężeniu większym niż 0,1% może podrażniać i powodować zapalenie jednak w kosmetykach w takim stężeniu nie występuje) Hydrogenated olive oil (utwardzona oliwa z oliwek, stabilizuje konsystencję), Olea europaea (olive) fruit oil (oliwa z oliwek, regeneruje, nawilża, odżywia), Olea Europaea (olive) unsaponifiables (dosłownie: niezmydlone frakcje oliwy z oliwek, nawilża, odżywia, poprawia ogólny stan włosów), Pnenoxyethanol (konserwant, alkohol), Cocos nucifera (coconut) oil (tłusty emolient otrzymywany z miąższu orzechów palmy kokosowej), Cetearyl alcohol (alkohol i tłusty emolient w jednym, wpływa na konsystencję i lepkość produktu), Parfum (substancja zapachowa), Citric acid (kwas cytrynowy, reguluje pH i zwiększa trwałość kosmetyku).



MOJA OPINIA:
Jest to kosmetyk bardzo, bardzo dobry. Jedna fiolka o pojemności 5 ml. w zupełności wystarczyła na moje długie włosy. Ma fajną konsystencję, nie tłustą ale i nie lejącą się, taką kremową. Wcierałam kurację zarówno w skórę głowy jak i we włosy, mimo tego włosy nie przetłuszczały się, czego się bałam przy sporej zawartości różnego rodzaju olejów w składzie.

Nakładałam go co drugi dzień jak w zaleceniu i nie spłukiwałam. Włosy po nim były błyszczące, wygładzone i delikatne, bardzo miłe w dotyku. Jak najbardziej hamuje wypadanie włosów i inicjuje wzrost nowych. 
Czy polecam ten produkt? Jak najbardziej TAK. 
Wadą jest cena. Jak w przypadku wszystkich produktów Revitacell. Jeśli ktoś ma ochotę przetestować to zachęcam, warto.


Cena: 140 zł.


5 komentarzy:

  1. Dzięki, pomogłaś bardzo :)
    Pozdrawiam
    Sol
    PS. Może kupię sobie jakieś tabletki tego rodzaju. To też może trochę pomóc... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę kurację, ale u mnie nie zahamowała wypadania włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, moje włosy są bardzo wrażliwe i podatne na działanie kosmetyków, dobry kosmetyk szybko działa a słaby czy napakowany chemią od razu daje o sobie znać bo albo nie widzę efektów albo zauważam niepokojące zmiany na włosach i skórze głowy.
      Revitacell akurat mimo dużej reklamy jednym pasuje innym nie, ja jestem w tej pierwszej grupie;)

      Usuń
  3. Ooo :) Aż tak pozytywnej opinii się nie spodziewałam :) A faktycznie przyspiesza wzrost? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wzrostu to nie zauważyłam różnicy.. Może jak włosy są bardzo osłabione i nie mają energii do wzrostu to Revitacell wtedy to reguluje, ale mi rosły prawidłowo i może dlatego nie widziałam różnicy;)

      Usuń