poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zmiany, zmiany, niespodzianki:)

Witam!
To że przez kilka dni nie pisałam, nie oznacza że zapomniałam o was, wręcz przeciwnie! Myślałam jak tu rozwinąć bloga i co zrobić fajnego i wymyśliłam:)

Po pierwsze zmiana wyglądu, w końcu dodałam zdjęcie główne. Na początek takie

 z czasem nauczę się robić fajne kolaże w jakichś sprytnych programach i zrobię coś naprawdę ładnego:)

Po drugie chcę rozszerzyć działalność bloga na inne tematy. Jak można zauważyć, do tematu z "Agugu o włosach" doszło "i nie tylko";) Chcę wam pokazywać swoje makijaże, może raz na jakiś czas stylizacje i przede wszystkim inne kosmetyki! Kolorowe i pielęgnacyjne, mam sporo ciekawych rzeczy którymi chciała bym się z wami podzielić, więc możecie się spodziewać niedługo recenzji kosmetyków innych niż tylko do włosów.

Po trzecie ROZDANIE :) Planuję w maju zrobić pierwsze rozdanie na swoim blogu. Mam nadzieję że wam się spodoba i z chęcią weźmiecie w nim udział. 

Tak więc zmiany, zmiany i jeszcze raz niespodzianki:);*


4 komentarze:

  1. I super, oby tak dalej ;) rozwijaj się na blogspocie, a nie pożałujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, my też jeździmy na ASG. Tzn. gwoli ścisłości Rafał jeździ, bo ja byłam z nim tylko raz. Zwykle jakoś mnie pogoda odstrasza, bo jest dla mnie zbyt gorąco lub zbyt zimno na bieganinę po lasach... ;) No ale Alien korzysta i co jakiś czas jeździ, gdy tylko ma trochę wolnego. Nawet ostatnio myślałam, by się do niego dołączyć, bo po tej militarnej sesji zdjęciowej jakoś mnie ochota naszła... ;)

    Pozdrawiamy! :)

    PS. Powodzenia w zmianach. A fotka bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia w dalszym rozwoju bloga :) Śliczne zdjęcie, od razu pomyślałam, że u Ciebie zmiany :)

    OdpowiedzUsuń