wtorek, 10 lutego 2015

Jak zabezpieczyć końcówki włosów? Silikon CHI- Mój sposób

Mój sprawdzony i niezawodny sposób na zabezpieczenie końcówek włosów, to silikon firmy CHI:)



 OPIS PRODUCENTA

Rewelacyjna odżywka regeneracyjna bez spłukiwania, do każdego rodzaju włosów. 
Wspaniale wygładza włosy, nadając im miękkość i niewiarygodny połysk. Bogata w proteiny jedwabiu, przenicy i soi, zawiera wyciągi z ziół, witaminy i ceramidy, które wnikają głęboko w strukturę włosa odżywiając go. Silk Infusion to niezastąpiona ochrona przed wysoką temperaturą suszarki, prostownicy, lokówki oraz przed promieniami słonecznymi.

MOJA OPINIA

Tak naprawdę swoje działanie odżywka zawdzięcza głównie silikonowi jak widać w składzie.
ALE, zawiera też Panthenol, który nawilża, upłynniony jedwab, jest też alkohol, ale nie czuć go podczas stosowania i absolutnie nie wpływa na wysuszenie końcówek nawet po dłuższym stosowaniu jak np Biosilk. Używam CHI tylko na końcówki włosów i od niedawna z kroplą oleju arganowego, który się dobrze wchłania a dzięki C 1215 Akryl Benzoate, który co prawda jest chemicznego pochodzenia, ale pochłania lepkość tłustych olejków  i nie muszę się martwić że przesadzę z olejkiem. Składnik Zinc Oxide dodatkowo odbija promienie UV, to samo Titanium Dioxide. Mica to składnik rozświetlający, dzięki niemu włosy/końcówki po odżywce tak się świecą.
 


Generalnie Ten silikonowy 'zabezpieczacz' nie pielęgnuje włosów, mimo zachęcającemu i przerysowanemu opisowi producenta, więc nie zastępuje odżywki ale genialnie zabezpiecza końcówki. 
Moje włosy wytrzymały ROK bez podcinania końcówek, kiedy zapuszczałam włosy i po roku nadal były w nienagannym stanie właśnie dzięki Silk Infusion CHI.
Jest wydajny, i tani ale ciężko dostępny w drogeriach, ja go kupuję w hurtowni kosmetyków fryzjerskich i jest tani jak barszcz albo nawet tańszy;)

CENA: 4 zł. za 15 ml.

4 komentarze: